Voor wie?
Directeuren/eigenaren en ondernemers die meer zichtbaarheid willen.
Veel directeuren en ondernemers merken de harde realiteit: traditionele persberichten werken niet meer. Daardoor heb je moeite om op te vallen en jouw boodschap bij de juiste mensen te krijgen. Je bereikt je doelgroep en klanten niet, hebt moeite om je resultaten zichtbaar te maken voor stakeholders, en worstelt met het neerzetten van je bedrijf als autoriteit. Je zit vast op een niveau waar je graag bovenuit wilt stijgen.
De sleutel tot succes? Inherent nieuwswaardig worden. Om in het nieuws te komen heb je een vernieuwende visie en gedurfde aanpak nodig. Door je eigen mediaplatform te creëren via sociale media, dagelijks je ervaringen te delen en je ideeën de wereld in te brengen, trek je sneller de aandacht van journalisten én jouw doelgroep.
Het resultaat: dat je meer zichtbaarheid bij een groot publiek bereikt, met enthousiaste volgers die jouw boodschap verder verspreiden. Maar hoe pak je dit aan? Wat is wel nieuwswaardig om te vertellen en wat niet? Dat is waar mijn webinar 5 geheimen van nieuwswaardigheid over gaat.
Meld je gratis aan
Wacht niet te lang, want plaatsen zijn beperkt. Dit is jouw kans om te leren hoe je nieuwswaardig wordt en impact maakt!
Praktische informatie
Datum: vrijdag 17 januari 2025
Tijd: 12:00 – 13:00 uur (inclusief replay)
Met 25 jaar ervaring heb ik verschillende organisaties geholpen zichtbaar te worden in de media. Mijn klanten verschijnen regelmatig op tv, radio en in landelijke en lokale pers, zoals Het Parool, De Telegraaf, NOS Journaal, AT5 en Volkskrant. En ze zijn overal aanwezig op de social media. Tijdens dit webinar deel ik mijn bewezen methoden en gouden tips.